Produkt na wagę zysków w kawiarni – ekspres do kawy
Fachowo znaczy dobrze dla klienta. Umówmy się, iż każdy zna smak dobrej wręcz znakomitej kawy, zatem umie odróżnić coś, co nie smakuje. Nie każdy lokal, który proponuje ten trunek rzeczywiście odnosi się do niego, jak przystało z szacunkiem. Widać to na przykładzie posiadania choćby takiego sprzętu jak ekspres do kawy do kawiarni. Jedni właściciele kafejek wiedzą, iż są ich posiadaczami i mają w własnej kawiarni fachowy sprzęt, inni idą na łatwiznę i chcąc zaoszczędzić kupują ekspres gastronomiczny , który nijak ma się do kwestii napicia się kawy w kawiarni. Wychodząc z tego założenia, taki ekspres może mieć każdy i o poranku przed pracą pić zwykłą kawę. Idąc przecież z potrzebą upojenia się smakiem i aromatem kawy do kawiarni każdy ma przecież większe oczekiwania niż te domowe. Nie ujmując szacunku dla większości kawiarni, natomiast skupiając się na tych, jakim nie zależy, można kawę pić w domu i nie ruszać się z miejsca. Niemniej jednak przecież nie o to chodzi.
Albowiem, aby klienci w kawiarni mogli być tak zadowoleni, jak w kabaretowym skeczu „moja kawa, twoja kawa, no taka negocjacja” fachowy ekspres do kawy gastronomiczny, który wydobywa znakomity smak tego trunku, staje się produktem koniecznym. Bez dwóch zdań gorszej jakości ekspresy nie pozwalają na tak efektowne podanie kawy, która smakuje najlepiej z dala od domowych trosk w zaciszu własnej ulubionej kafejki. O tym właśnie nie powinni zapominać właściciele kawiarni, jakim zależy na stałych klientach tworzących atmosferę w miejscu, które wybrali sobie na swój biznes.
Albowiem, aby klienci w kawiarni mogli być tak zadowoleni, jak w kabaretowym skeczu „moja kawa, twoja kawa, no taka negocjacja” fachowy ekspres do kawy gastronomiczny, który wydobywa znakomity smak tego trunku, staje się produktem koniecznym. Bez dwóch zdań gorszej jakości ekspresy nie pozwalają na tak efektowne podanie kawy, która smakuje najlepiej z dala od domowych trosk w zaciszu własnej ulubionej kafejki. O tym właśnie nie powinni zapominać właściciele kawiarni, jakim zależy na stałych klientach tworzących atmosferę w miejscu, które wybrali sobie na swój biznes.